söndag 16 oktober 2016

Lyx eller budget?

Ja men då så, då var det klart där ute. Nja inte riktigt poolen ska täckas så vi ska hjälpas åt med det idag. I fall någon undrar så har hönsen stannat hemma och allt är frid och fröjd. Nu får jag försöka fixa till det lite fint inne också. Jag ska inom kort gå en kurs i homestyling. Det ska bli jätteroligt och jag gjorde ju ett litet kollage om hur man möblerar ett vardagsrum för ett tag sedan. Minns att jag just fastnade och använde svart, guld och grönt. Riktigt läckert.  För lite inspiration så kan man ju alltid kika runt bland allt fint som finns. Jag gillar den här kombon. Fast det gör nog inte min ekonomi. 


Inlägget innehåller adlinks


1. Fåtölj HÄR / 2. Inredningsbok HÄR / 3. Oljelampa HÄR / 4. Matta HÄR / 5. Golvlampa HÄR / 6. Poster HÄR / 7. Ljuslykta HÄR / 8. Soffbord HÄR

Så jag luskar runt och gör en alldeles egen budgetvariant. Lika fast ändå inte. Kul var det i alla fall.
 
fåtölj  ljuslykta matta bord golvlampa oljelampa posters
sponsrat inlägg

4 kommentarer:

  1. Wow, sååå himla fint Pia!! Gillar det mesta jag ser på bilderna men framför allt den fina gröna fåtöljen och bordet (nr 9), vill ha!!! Men smakar det så kostar det som sagt :) Det är verkligen jättefint med kombon grönt, guld och svart!

    Önskar dig en fin vecka!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  2. Åh vilka snygga collage och vad roligt att gå på homestyling kurs, det måste du berätta mer om!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Det låter roligt med en kurs i homestyling, det skulle jag också vilja gå! Hoppas vi får höra lite mer om den sen!

    Må gott!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Det här gillar jag lyx v/s budget och så mycket snyggt du hittat. Sv Koftan fyndade jag förra sommaren i en butik i Kivik, har tyvärr inte hittat något liknande på nätet. ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!