tisdag 21 oktober 2014

Lite nytt skulle inte skada.


Pustar ut idag och känner att livet är rätt så härligt. Jag hinner till och med kika lite på höst/vinter modet. Påminns om att jag absolut måste boka en klipptid, ja lugg är ju snyggt och kanske lite slingor eller en färgning i kaffebrunt.
 

Åhh, vad jag blev sugen på att shoppa loss.  Varför inte en mjuk brun touch i vinter. En rak kappa i ylle med hög krage och guldfärgade nitar.  Den klassiska jeansstylen med oversize skjorta till. Sedan en rosa stickad tröja med spets. Jag hittade alltsammans här.

Dom har lite hemtextilier också.. Fniss! Våga lite färg i sovrummet! Ett alldeles eget "Tusen och en natt" Eller vad sägs om sten i badrummet. Nejdå den här gången är jag inte sponsrad bara inspirerad.

7 kommentarer:

  1. Jaa, lugg är jag också på... Brukar du se ''Malou efter tio''? Sådan lugg vill jag ha! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att jag hade tyckt det var kul att handla, men det har liksom gått över, jag måste vara jätteinspirerad för att fixa det! Du har ju hittat jättesnygga kläder och hemtextilier också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt Pia, tack för fin inspo!! Jag blev särskilt sugen på den fina skjortan, så fint med jeans till!!

    Men du vilken rysare du varit utsatt för, inget kul när ens nära och kära blir sjuka... Vad bra att allt ordnade sig till det bästa!

    Många styrkekramizar aka

    SvaraRadera
  4. Å vad mycket snyggt..
    Jag "råkade" shoppa lite till i dag fast jag inte skulle...
    fniss..
    Kram katarina

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint du hittat!
    Kära vän, förlåt att jag missat måndagens skräckupplevelse... Fy, så hemskt! Sånt som inte ska hända liksom! Så himla skönt att allt slutade bra! Kan tänka mig hur jobbigt att vara på jobbet och känna sig fast där, när man bara vill vara någon annanstans! Jag tror också lite på det där med att allt har en mening, men ibland tvivlar jag ju förstås.... Har inte kommit på vad det skulle vara för mening med att en 22:åring försvinner och sedan hittas död... Livet ÄR skört, och vi får inte varandra för givet. Jag har verkligen lärt mig av den hårda erfarenheten att njuta av livet. Njuta av här och nu, och av det lilla.
    Kram på er hela familjen! Och var rädda om varandra!
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Gillar verkligen det färgglada sovrummet? Satsar mer och mer på färg, både i hemmet och på mej själv.

    SvaraRadera
  7. Jag skulle också vilja shoppa loss men det är kul att se vad du vill ha. Kul att få lite inspiration från andra.
    La Redoute var väldigt länge sedan jag var inne och kollade.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!