fredag 15 augusti 2014

En helt vanlig fredag!

 
 Då var den här igen, den efterlängtade fredagen, den bästa dagen på veckan då allt är toppen från morgon tills man kryper i säng sent på kvällen.   
 Den här fredagen är en ganska vanlig fredag vilket betyder att jag jobbar min sista dag i veckan medans maken går på helgskiftet. Det betyder en helg i ensamhet. Men det gör ju inget alls med en splittrans ny IKEA katalog, en Allt i Hemmet och en kriminalroman som jag fått låna av en förälder på jobbet. Jag får nog inte alls tråkigt.
 
  Men hörni, vad glad jag blir att så många röstat på mig, ni är så gulliga. Några vet kanske inte hur man gör, men gå in på besökstoppen och skrolla ner lite så hittar man omröstningen till höger på sidan. Det går att rösta en gång om dagen. Så kom igen nu om ni gillar det ni läser. Jag blir verkligen glad på riktigt.
 
Här blir det grillad fläskfilé i kväll med kall potatissallad.
 
 Regnet öser ner och flugorna är som galna.
 
 Det gör inget. Snart ska det tändas små lyktor och värmeljus, sedan bara mysa och njuta av en helt vanlig fredag i Augusti.
 
 

1 kommentar:

  1. Ja det låter som en riktigt skön kväll...precis som en fredagskväll ska vara! Fina bilder också....
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!