onsdag 2 oktober 2013

Höstklädd!


Fryser idag och har besvär av ischias, så lite varma och mysiga tröjor skulle inte sitta fel. Det här tycker jag var snyggt från KappAhl. Tröjan finns i rött, vitt och grått också. Älskar polotröjor...
 
 
Läcker detalj på vita blusen. Leggings, jeans eller en klassisk svart kjol till.

Lång eller kort det är ju upp till var och en, jag kan tänka mig en av varje.
 
 
En annan stickad tröja som man kan mysa i. Med en rutig kjol till så kan det bli riktigt snyggt. Polotröjan här ovan i vitt skulle också passa bra. Ni som känner mig vet ju att jag inte skulle dra på mig en sådan mössa men visst är den lite gullig?
 
Sådär ja, höst garderoben fixad. Nu fattas det bara en tjock plånbok. Fniss! Nåja något av detta kommer det att bli, det är jag säker på. Alla plagg kommer från KappAhl. Bootsen från Brandos. Jag är inte alls sponsrad som man skulle kunna tro.
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Har nästan en lika som den rosa överst. . . från Boomerang.

    Kram N

    SvaraRadera
  2. Mycket fina outfits du satt ihop! tycker Kapp Ahl har en del fint.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Härliga outfits - mycket höstkänsla där!

    Så roligt att du vill vara med i A-Ö! Det är enkelt! Vi började igår och fotar varje dag en bokstav, imorgon torsdag är det alltså C:-) Jag lägger in din blogg i länklistan så hittar alla bokstavsbloggare (och andra!) lätt hit! Tacksam om du lägger in en länk till min blogg och gärna en till Malin som är med också!

    fortfarandebarasara.blogspot.com
    frokenfotomalin.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Snyggt, den där rosa tröjan ser jätte go ut och väldigt passande just nu :) Älskar hatten!
    Jättekul att du vill vara med!

    kram kram Malin

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!