fredag 24 mars 2017

Pastelligt och vårfint.

Våren är ju här och snart, ja för det går fort nu, snart ska man äntligen få gå i shorts eller kjol igen.
242400103101 NIKE W NKCT FLX PURE SHORT Small1x1 Standard Small1x1
Shorts 349:-
Jag gillar ju det bekväma, sköna lite lösa plaggen. Annars känner jag mig stel och orörlig.

213723105103 RACE MARINE W TEE R-NECK Standard
T-shirt 129:-

Gillar det klassiska randiga i vitt och marin. Snyggt till det mesta. Tänk en vit byxa i caprimodell och så jeansjackan till det.

242531102101 SOC W ACT SNK  Small1x1 Standard Small1x1
sko 199:-
Sköna mjuka dojor också i härlig ljusblå färg, matchar ju shortsen perfekt.

226588102101 CROSS SPORTSWEAR W CL SHORT SKORT Small1x1 Standard Small1x1

Sedan visar jag en golfkjol faktiskt, inte för att jag spelar golf men den är fin och försedd med innerbyxa. Bra rörlighet i den också och priset sen... 199:- Wooow! Finns i svart också.
Skor och kjol finns här Om jag kommer till skott får vi väl se. Är bra sugen på toppen och skorna. 


I samarbete med Stadium

3 kommentarer:

  1. Mycket fint du hittat på vill ha listan.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Hej Pia,

    Jag håller med att det är skönt att klä sig löst och ledigt. Jag gillar skorts, alltså kjol med inbyggda shorts under, finns också på NIKE. Älskar att ha dem på mig på sommaren då jag är ute och går.

    Ha en toppenfin helg....och du, det är HEJA MORA! Ikväll slår dom Leksand :-)

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  3. Hej hej..
    Men ååå vilka fräscha plagg du visar...nu är man ju riktigt sugen på sommarkläder..
    Å har du också nackspärr.. det har jag med haft den här veckan men min har släppt nu...liiite huvudvärk just nu bara så det blir nog natti natti tidigt i kväll...;)
    Vad hemskt med ladan som brann ner...ja en del människor blir drabbade hårdare än andra..

    Hade länkat dig fel hos mig...haha hamande nån helt annanstans och det kopplade inte först...
    tänkte...men OOOj vad hon har ändrat....å sen gick det upp ett ljus för jag insåg att sådär skriver ju inte du...haha..
    Gör om gör rätt säger man ju så nu är det fixat..;)
    Kram och krya på dig!
    Katarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!