söndag 20 november 2016

Pubkväll Among Lynx.


Tänk vad det kan hända saker som man absolut inte tänkt sig ska hända. Igår skulle jag ta en sväng ut i skogen och knipsa lite granris. På vägen dit så såg jag att gräsklipparen fortfarande stod ute så jag beslöt att köra in den i garaget. Där inne såg jag att alla sommardäck låg mitt i vägen så jag började med att flytta och kånka runt dom. Jaha, ja men jag städar väl på här inne tänkte jag när det small till i ryggen, igen. Det blev ingen skogsrunda Närå det blev alvedon, liniment och soffan. Jag hade nästan gett upp tanken på musikpuben när jag plötsligt ändrade mig. 

Bildresultat för among lynx

Välj det roliga även om det gör lite ont. Så med några timmars härlig musik och glada vänners närvaro blev lördagen helt toppen ändå. Dom här unga kvinnorna spelade och sjöng så det gungade i hela byn.


Jag var till och med uppe och dansade lite, det ni. Det trodde jag ju aldrig tidigare där i garaget.
Pia Gustafsson 

6 kommentarer:

  1. Du glömde skriva att du varit fröken/lärare till två av bandmedlemmarna. En underbar kväll och så kul att träffas!
    Hej hopp!
    Irene

    SvaraRadera
  2. Jamen så kul! Du väljer det roliga och kuliga, toppen! Hoppas du får en lika rolig söndag...
    Här ska klippas gräs, mindre kul!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Låter som en perfekt kväll efter en mindre perfekt dag. Men lite dans kan aldrig skada.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Men aj vad jobbigt med ryggont men kul kväll! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vilken toppenkväll det blev ändå. Hoppas du inte har så ont idag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Heja dig som valde det roliga, sådant man måste göra när man har ont, känner så väl igen mig och har tyvärr många gånger valt det onda före det roliga.... Hoppas verkligen du mår bättre idag och kan ta en liten skogspromenad. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!