lördag 29 oktober 2016

Sundsvall ToR

Ja då var man hemma igen. Här går det undan vill jag lova. Upp till Sundsvall och sen hem igen dagen efter. Varför inte? Nu hade det varit roligt att visa lite bilder från denna fina lilla stad. Fast det går inte, jag fotade ingenting utom en bild från hotellrummets fönster. 

Sån är jag.. Jaaa jag glömde kameran. Nu fanns det i alla fall en mysig galleria att strosa runt i för shopping. 

Torget i Sundsvall lånad bild.
Klart att det hade varit liiite roligare om man haft sällskap av någon som gillar att strosa runt och klämma, känna titta och mysa bland kläder, smink, skor och annat. (Förlåt kära make du var tapper ändå) 


Sedan blev jag bjuden på den mest fantastiska middagen ever på Aveny och q-bar. Åhhh så gott. Jag åt saltångad laxfylld kungsflundra med dill och räkhollandaise, pressad potatis. Det godaste jag ätit på restaurang faktiskt. Till förrätt tog vi råraka med kalixlöjrom. Ett glas rosé till det.. Ja ni fattar va? 

bild från nätet.
 Den där klänningen, den kom ju inte i tid utan låg i brevlådan nu här hemma. Den blir fin till nästa helgs festligheter. Ikväll blir det musslor i tomatsås, Tv-soffan och så mycket bättre. Inte så tokigt det heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!