torsdag 27 oktober 2016

Till Pappa och mig.

Snart är det Fars dag. Brukar ni uppmärksamma det? Jag tycker att min pappa är värd lite extra så lite dofta gott eller något annat som han ändå behöver är en bra present. Ett litet tips! Passa på att handla från Yves Rocher nu när man får en valfri vara utan kostnad vid beställning. Då kan man ju få en liten present till sig själv på samma gång. Det kallar jag bra och klok tjejmatte. 

Idag blir det massage igen. Ryggen känns mycket bättre och det underlättar vardagen måste jag säga. Lite gratisreklam till Irené som jag går hos. Ni som bor i närheten boka in er här vet jag.

Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Ögoncréme HÄR / 2. Duschgel HÄR / 3. Eau de Toilette HÄR / 4. Rakset HÄR / 5. Rengöringsgel HÄR / 6. Deodorant HÄR / 7. Duschschampo HÄR / 8. Ansiktscréme HÄR / 9. Duschgel HÄR
Pia Gustafsson
Sponsrat inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!