torsdag 7 juli 2016

Landat på hemmaplan.

Heeeej alla fina läsare och bloggvänner.

 Nu så är jag hemma igen fast bara ett kort tag. Ville bara kika in och säga att jag lever. Har haft otroligt fina dagar i Italien, en sådan resa man aldrig kommer att glömma. Makalöst vackert och trevligt på alla sätt och vis.

Det kommer mer om det senare för nu är jag så sjukt trött. Ett litet smakprov från ljuvliga Toscana bara...


 Har farit runt lite i trädgården här hemma för att göra det fint tills i morgon. Hmmm varför känns det liksom lite orättvist nu? Ingen lavendel här inte och inga olivträd heller. By the way... Jäklar vad ogräset växer på 10 dagar.

Maken ska ha gäster och jag ska dra ut till svenska kusten. Tvättmaskinen har gått varm och i sovrummet väntar nytvättade och strukna sängkläder. Tänk vad inspirerad man kan bli ändå av resor va? Nya intryck, vyer och olika boenden. Klart hjärnan går på högvarv då.

  Snart ska jag läsa ikapp hos er också. Wooow vad mycket kul jag har att se fram emot. Semestern har just börjat och den har startat fantastiskt bra. See youuu!!!

Pia Gustafsson

1 kommentar:

  1. Åhhh låter som du haft en riktig kanonstart :-) Ska bli riktigt kul att se vad du har att dela med dig av.
    Ha en fortsatt underbar semester. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!