måndag 7 mars 2016

Trender 2016

modekokboken1.insta
Foto Creadomi
Jag blir glad av att trenderna 2016 tros komma bli kreativitetens år. Vi ska omge oss av konst i olika former. Jag kommer göra mitt yttersta genom att fortsätta med sånt som jag gillar. Att skriva poesi, att kanske måla lite i akvarell och så klart att tänka ut fiffiga lösningar och byggen här hemma. Att skapa rum och miljöer i trädgården med hjälp av växter och annat som gör mig glad. Att laga god mat, vacker mat som för mig är en konstart i sig.

Sedan är det en tjusig drinkvagn och massor av blomsteramplar som gäller. 

via
Klart man blir lycklig av sådana skönheter.

4 kommentarer:

  1. Jag gillar också trender, det är alltid roligt med lite nytt.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Ja lite mer krativitet är inte så dumt! Viktigt tycker jag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. En tjusig drinkvagn alltså! Är det som gäller!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Trender kommer och går, och vissa gamla klenoder brukar hålla bäst tänker jag, som gillar gamla hederliga ting (oftast)!!
    Schysst drinkvagn.. :)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!