onsdag 12 augusti 2015

I hårdträning!


 
Ciao! Här tränas det inför fjällturen. Ja inte varje dag men jag tränar. Har en god vän som är PT och hon har gett mig ett träningsprogram. Tack fina Anna för det om du nu läser detta.
 


 

Nya byxorna har anlänt och de sitter perfekt. Ibland har man tur. Tyvärr har en tre dagars huvudvärk begränsat mig lite. Det är verkligen asjobbigt att träna när huvudet pulserar. Fast lite har jag ändå gjort. Känner det i armar och rygg.
 
Tränat på min Italienska har jag också. Wooow vilken bra språkurs jag hittade på Storytel. Jag har den på i bilen till och från jobbet. Tog en engelsk variant och det visade sig vara superbra.  Nopp nu ska jag fortsätta med att bara vara ett tag till. Torsdag redan i morgon och jag har sovmorgon. Hinner med en liten runda och lite magövningar innan jobbet startar.


 
 




 

 
 
 

7 kommentarer:

  1. Wow! Vad du ligger i! Både språk och kropp får sitt! Heja, heja! Nu M Å S T E jag komma igång... ;)
    Ursnygga byxor! Du kommer vara fjällens pingla!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Åhh du är duktig...både tränar och lär dig italienska! Jag tar mina lugna promenader och önskar jag hade ett uns av ambition att kanske skaffa ett gymkort, men näe...hi hi!
    Kram till dig en härlig torsdag som denna!
    Titti

    SvaraRadera
  3. Oj vad du ligger i! En egen PT det skulle jag behöva det... Och
    Italienska, det är ju jättesvårt!
    Krya på huvudet!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Bra att du tränar... det är ju jobbigare än man tror att vandra med full ryggsäck. Det kommer du att klara bra.

    Ha en fin helg.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Himmel vad duktig du är, önskar att jag hade din energi, snygg är du också i dina byxor. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Snygga byxor! Finns de i fler färger? Har sett en massa reklam på Facebook om nå vandringsbyxor.. :-)

    Kraam Therese

    SvaraRadera
  7. Snygga vandringsbyxor, i de kommer du att lysa som solen på berget :-)
    Duktig du ör som tränar så mycket och innan jobbet dessutom :o Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!