torsdag 30 juli 2015

Wild West

Fast jag egentligen inte vill så har jag börjat kika lite på höstmodet. Bikinin hänger på stegen i badrummet och liksom hånskrattar åt mig. Jag som inte haft bikini på flera år kände att i år ska jag våga, jag ville få lite färg på magen också.  Ja Ja.. Det kommer väl fler somrar.
 
Fastnade lite för den här stilen kanske jag skulle kunna tänka mig lite mer färg fast, om man klämmer i med lite rosa eller vinrött så kan det funka. Jag har valt ut några saker som jag skulle vilja ha men som jag inte kommer köpa. Kanske något men långt ifrån allt.
Ellos Collection Stickad tröjaEsprit Shoes Boots i mocka
 

Ellos Shoes Gummistövel högblankEllos Collection Skjorta i linne
Nya stövlar behövs, det är hål i mina. Linneskjortan finns även i rosa och vitt.

 
Ellos Accessories Fransväska med axelrem
Jeans loose i ljusblå demin, helt i min smak och den fransiga väskan i brunt, nice. jag tar gärna hatt också. Funderar bara på när jag ska ha den. I bilen till och från jobbet och kanske på någon lunchtripp med maken. Fniss!
Ellos Collection Scarf/PonchoBalsamik Kjol
Har ni börjat kika på höstens trender eller solar ni för fullt?
Alla bilder är lånade från Ellos. Inget sponsrat inlägg, det här bjuder jag på.

5 kommentarer:

  1. Njae, fransar å sånt är inte min grej. Däremot älskar jag jeans och skjortor, gärna linneskjortor (så behöver de inte vara så välstrukna, hi,hi,hi)
    Stövlar har jag, både Hunters och Primeboots som jag är så jä...la nöjd med :-)Men jag ska nog leta fram lite gosiga hösttröjor och någon mellanjacka, du vet så där mellan sommar och vinter.
    Frys inte ihjäl i väntan på höstkläderna. Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Baddräkten ligger LÅNGT ner i lådan med vinterkläder och lär inte åka fram i år heller, ha ha! Näe nu spanar vi in höstkäder istället, mycket fint hos Ellos! Vi satsar på det istället för något sjödopp lär det inte bli i år...
    Kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt! Det känns nästan som att höstkläderna skulle få komma fram. Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Väldigt mycket fint! Gillar ponchon och den grå skjortan bäst! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Oj så mycket snyggt! Kul att köpa höstkläder tycker jag.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!