måndag 13 juli 2015

Packat för strandliv.

Även om man som vi har pool så längtar jag till sandstrand och salta bad vid havet. Jag har skaffat mig en rejäl strandväska. Det ryms en hel del "bra att ha på stranden prylar" i den. 
 
 Här kan du köpa den. Nu ser det inte så himla solstarkt ut på väderkartan men vad sjutton.. Snart så, eller nästa år. Man kan ju ha den att shoppa i också, ryms som sagt en hel del i den.
 
 Eller som förvaring av handukar i badrummet kanske.
 
Sköt om er, smörj in er och ta det lugnt. Det är ju sommar i alla fall.


 
 
 

7 kommentarer:

  1. Men vilka supersnygga bilder du tagit!!! Kul att se den hos dig :-).

    Kram Malin och tusen tack för att du länkar!

    SvaraRadera
  2. Men ååå va mysigt! Det var dölänge sedan jag packade en väska och for till stranden... det blir mest poolen här..
    Supersnygg väska!
    Å du jag fattar inte att du köpt den snygga klänningen på IcaMaxi... jag hastar alltid förbi kläderna där...knäppt eftersom jag alltid hittar så mycket annat som inte är mat där..;) Supersnygg var du i den i alla fall! Å du...så skrattar jag lite åt dig...haahaaa..
    grejjen med att ha en sommarloppis är ju liksom att man öppnar...haha....
    Fylla på kan du ju göra under tiden....sätta priser också....;)
    det ser rackarns fräscht ut i alla fall.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Mysigt, det bästa, härligt och en bra bok! Njut!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhhh, snart får jag också packa strandkorgen, hoppas jag ..... Något att läsa, massor av vatten och solskyddskräm med HÖG solskyddsfaktor.
    Ha de fortsatt got. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Jättefin strandkorg!! Den skulle gärna få flytta in hos mig :) Och jag skulle faktiskt behöva en för vi drar till lite varmare breddgrader snart, längtar. En bok och en inredningstidning får gärna ligga i min strandväska på resan, my cup of tea :) Superfina foton du tagit Pia!!!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin väska, och termos och hatt! Är det en Ricetermos?
    Snygg klänning i föregående inlägg! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Längtar också efter att packa strandväskan och den snygga har jag också...Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!