måndag 3 november 2014

Vinterbonat i sovrummet...

Jag fick ju för mig att jag ville ha en lila fondvägg i sovrummet för några år sedan, jag ska ärligt erkänna att jag ledsnat redan. Det kommer absolut att bli nytt där i vinter. Men tills dess så kör vi på temat lila och brunt. En lila ljuslykta hittade jag i helgen för ynka 10:- Den ska jag ha i sovrummet tänkte jag då. Det är dags att lägga på vinteröverkastet nu, göra det lite vinterbonat.
Lite sovrumspyssel ägnade jag mig åt denna regniga novemberkväll. Jag trotsade min huvudvärk och hängighet i sista minuten och åkte till jobbet i morse, tack och lov så blev månadens APT inställt vilket betydde hemkomst vid 16.30 istället för 20.30. Härliga kuddfodral i linnestruktur åkte fram ur gömmorna.
Det är så kul när man hittar saker man glömt att man har. Kuddarna med broderad text har jag köpt här.
 

På med en lila löpare på byrån och en Saint Paula. Dom vita gardinerna och det virkade överkastet åkte i tvättkorgen.
 
Lite mysigare än innan, en lite varmare känsla i alla fall.
 
 
 



3 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut i mina ögon! Här har det också blivit sovrumsmys i form av nya lakan i mörkgrå linne. Sover hur gott som helst :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åh, den där maten såg inte helt fel ut!! Lila är jättefint, men jag har det ingenstans förutom på något klädesplagg.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Ser jättemysigt ut! Men jag är likadan....tröttnar fort! Men en vägg målar man ju snabbt :-)

    Ha en toppendag! Och tack för pepp igår och din fina kommentar!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!