lördag 8 november 2014

Hallen har fått rosa tillskott.


Jag har sneglat länge på denna rosa julstjärna. Nu kunde jag inte stå emot längre, den skulle bara hem till oss. Det betyder ju inte att jag tänker ha en rosa jul, neeej inte alls. Men nu kan jag väl få mysa lite med rosa ett tag till, innan det julröda kommer på riktigt.
 
 Det där jag skrev om att rensa garderober.. det blev det inget av med. Fyyy så tråkigt men i morgon kanske Ha!Ha! Vinterdäcken då??? Näe inte det heller det får jag delegera bort faktiskt.
 
 Jag har inte bakat eller putsat fönster heller faktiskt utan jag tog en tur till mitt "egna lilla Ullared" Thuns i Faringe. Farsdags presenten är inhandlad.
 
 
Köpte mig en diskmedelspump också. Jag tycker man oftast tar alldeles för mycket diskmedel, mer än man beöver så kanske det här är ett miljövänligare alternativ än att spruta ut direkt från flaskan.
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Så mysigt ni har det :)
    Tyckte du gjorde helt rätt i att strunta i garderoberna, de finns ju kvar, sällan någon tar
    det ifrån en, haha
    Önskar dig en skön kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Nej rensa garderober är inte kul! Mysigt du har det hemma. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin! ♥ Du har inte sett någon lila eller turkos någonstans? Äääälskar turkost! ;-) Jag är precis likadan, kan inte koppla av förrän jag vet att alla måsten är gjorda... när det är klart, DÅ kan jag sätta mig ner.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!