lördag 8 november 2014

Koppla-av-tankar vid köksön.

 
Helg och avkoppling ska det väl vara då eller???  
 
 Jag tycker man planerar in en massa jobb redan på fredagsmorgonen ni vet, i helgen ska jag sortera och städa ur garderoberna, jag ska passa på att putsa lite fönster också. Jomen jag hinner nog skriva den där rapporten/utvärderingen också, nu när maken jobbar helg. Bäst att kolla adventsljusstakarna och kanske handla glödlampor, hmmm, kanske baka lite nu när man ska fylla år. Shit, vinterdäcken ska ju på också.  VA?? Jisses jag skulle ju koppla av. Fast jag kopplar av rätt bra när det är så där fint i skåpen och när jag gjort det jag måste i god tid. Japp då är jag lugn och harmonisk.

Vaknade med värsta träningsvärken också, den där, när man inte kan röra sig utan att skrika Aajjj hela tiden. Nåja då gjorde jag väl rätt då, tog i ordentligt. typiskt mig allt eller inget. Den här veckan blev det simning, step-styrka och spinning. Mina absoluta favoriter när det gäller träning. Ja man ska ju hålla sig i form också för att orka.
 
 
Jag är inne på tredje koppen kaffe, så nu gäller det. Ska jag sitta kvar här eller dra igång med garderoberna? Vi får se...Tror jag börjar med en Alvedon Fniss!  Skulle inte ha druckit den där sista tequilan. Oj, oj, oj vad jag är lugn och harmonisk...Aj, aj, aj vad ont det gör.
 
 

2 kommentarer:

  1. Roligt inlägg! Jag är faktiskt oxå ledig denna helg och tänker bara göra det jag vill. Vad det blir får vi se!

    SvaraRadera
  2. Oj oj tat lugnt. Jag brukar också planera en massa men det händer oftast inget ändå haha. Kram Anette

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!