lördag 22 november 2014

Från köket...

 
Jag blev bjuden på trerätters idag av kära maken. Medans jag tog en rask PW så donade han i köket. Efter duschen och ombyte till min nya klänning (den får ni se senare) så hör jag ett nynnande från köket.. när julen kommer ska varenda unge vara glad..  Julstämning!!! Jag bjuds på förrätt, Löjromstoast och rosa bubbel,
sedan ugnstekt kyckling med coleslaw.
 
Men sen .. ja håll i hatten då ska han överaska mig med desserten. Jag älskar crème-brulee. Eftersom den goda såsen låg i botten på glasen så föreslog jag att han skulle stjälpa upp dem på ett fat... Det var inte ett bra förslag.
 
Ja ni, ett gott skratt förlänger livet. Vi kunde knappt äta som vi fnissade och flabbade. Tur att vi inte hade gäster. Tonåringen var inte heller hemma. Ha! Ha! Sköt om er därute och glöm inte bort att skratta.

2 kommentarer:

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!