söndag 12 oktober 2014

Arbetsro...

 

 

En skön söndag har jag haft, en söndag att minnas ett tag. Ni vet en sådan dag när livet liksom flyter på i en skön och maklig takt. När man hittar den där harmonin i livet. När stressen är som bortblåst och alla problem känns ynkliga och små.
 
Jag har bara en sak kvar att göra innan den här helgen är över, nämligen.. Tada.. att ta bort det flagnade nagellacket. Fniss! Vi brukar ju söndagsbasta numera, men även det känns oviktigt idag. Värmen och avspänningen är på topp jag behöver inte mer av den varan. Det är ordning och reda jag är redo för en ny vecka, har funnit arbetsro...
 
 

4 kommentarer:

  1. Så skönt, jag känner detsamma! Tills efter mötet med chefen i morgon, kanske ;-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Låter verkligen helt underbart. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så skönt det låter! Njut och hoppas du får en fin ny vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Ååå, det låter så där jättehärligt, dom ögonblicken är guld värda, man skulle lära sig att kunna plocka fram dom lite oftare bara!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!