onsdag 24 september 2014

Julklapps tips.


Jaaa jag vet, jag är galen men för en gångs skull så tänkte jag inte stå där dagen innan och få julångest. Det här året 2014 ska jag handla i tid och till bra priser. Eftersom jag ju gillar att shoppa via nätet så är det ju bra om man kan hitta lite rea prylar eller ställen med rabatter.  Jag fick då syn på en sida som tipsar om allt det jag ville veta. Här kan man sortera sina sökningar och hitta exakt det man är ute efter. Här finns alla rabatter samlade på ett och samma ställe och man väljer kategori på det man söker. Lätt som en plätt.
 
Clarins Extra Firming From Age 40 Discovery Kit
via
Ta det här tex. ett fint litet kit som är kul att få, bara 99:- och rek pris är 320:-
 
via
Eller varför inte ge bort en canvastavla med tryck på barnen eller något annat fint man fotat.  Man kan spara upp till 60%
Minns ni den lilla svarta klänningen som jag shoppade nyligen? Ja den fanns ju rabatterad på ett ställe som rekommenderades på  CupoNation
 
Jag är så nöjd med det köpet. Vet att jag kommer känna mig jättefin i den på nyårsafton. Trots att den bara kostade 169:- Jaaa, jag sa ju att jag skulle vara ute i tid i år.
 
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla efter bra priser, ni vet när man fått fortkörningsböter, ja då behöver man verkligen spara på utgifterna... Fniss!







4 kommentarer:

  1. Smart! Det där måste jag allt kolla in!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Så bra att börja göra det där klart nu för det säger bara smash så är vi där. Ser just att det är precis 3 månader till jul idag....och det vet vi ju hur fort dom går! Tack för länken! Verkar mycket smart!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset - det måste jag kolla!
    Må så gott och kram!

    SvaraRadera
  4. Smart Pia! Både att vara ute i god tid och att spara in på utgifterna. Jag sparar gärna in på utgifter även när jag inte har fått p-böter ;) Varje krona som sparas in på något, kan ju läggas på annat :) Jag gillar kort sagt att fynda! =) Jag och P har köpt något via en sådan där typ av sida, som vi sparade 3400 kr på. Vad det är visas senare i höst ;)
    Kram och tack för tips!
    /Maria

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!