söndag 17 augusti 2014

Sjusovarsöndag.

 
Helg kan betyda sovmorgon, för en del. Jag tex. skulle kunna ligga och dra mig hela dagen om jag ville. Men det är inte riktigt min stil. Jag kliver gärna upp tidigt och rår om mig själv ett tag fixar frukost och pysslar lite med ditt och datt.
 
Fast idag tog det emot lite, jag låg kvar och somnade faktiskt om. Vaknade med ett ryck strax efter nio. Kan inte säga att jag kände mig pigg och utsövd då heller.
 
Fick i alla fall lust att flytta runt lite på prylarna här hemma. Lite förändring och fräscha blommor på bordet i vardagsrummet kanske får mig att vakna. Tankarna virvlar runt lite och visst skulle det vara kul med lite nya kuddfodral.  Åhh att jag aldrig kan bara ha det som jag har det. Det finns massor av fint nu ute i butikerna. Dom här tex. från Jotex.
 
 
 
 
 
Hmmmm! Nej här kan man inte sitta och kudd-drömma, nu blir det duschen för jag ska iväg på spännande saker idag. "En hälsosam eftermiddag". Vad det är och hur det var får jag återkomma med så klart. Ha en fin dag alla goa och fina där ute.



3 kommentarer:

  1. Hej! Hittade hit av en slump. Här var det verkligen härligt. Kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Jag har också bytt kuddfodral idag! Har ett lager i skåpen som jag byter runt med. Behöver ju inte vara nytt jämt för att det ska bli förändring ;)
    Undrar just vad du varit på för spännande grejer idag!? ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Haha va jag skrattade åt din kommentar tokfia! Nina på Nice fick sig också ett gott skratt...;)
    Nya kuddfodral tycker jag man ständigt vill ha...men ibland räcker det ju faktiskt att göra just som du gjort...bara byta plats lite...eller rätt ofta räcker det..;)
    Å det där med 7 sovarsöndag...det skulle jag med behöva ha..
    Spännande lät det där du ska göra i eftermiddag..nyyyyyyfiken..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!