lördag 19 april 2014

Vilse och en loppad Pyro.


Mina joggingskor efter en PW i skogen. Jag fick faktiskt panik när jag gång på gång kom till samma ställe, gick i cirklar tror jag. Hittade till sist ett högt staket som jag gick längs trots dypölar som jag sjönk ner i. Jag skulle till varje pris hitta tillbaks. Jag fattade att jag var vilse.
 
Hitta hem till påskmiddagen. Jo jag gjorde det till slut. Vi råkade av en händelse köra rätt in i Påsk karnevalen tidigare på dagen med loppisar vart man än tittade. Lyllos mig! 
 
En kanna i blå Pyro för en 10:a,  det kan man ju inte motstå. Maken vann ett ljus. Önskar alla en Glad Påsk och ska titta in hos er andra bloggare ordentligt när jag kommer hem.

4 kommentarer:

  1. Men hallå...fy vad läskigt!
    det där är min stora panik då jag är i skogen.. att gå vilse.
    å så fnissar jag åt er busiga camping...;)
    Vilka otroligt vackra bilder du tagit!
    Ha en fortsatt mysig påsk!
    Kraaaaaam katarina

    SvaraRadera
  2. Man kommer alltid fram till något ställe, frågan är bara vart!!! Men du hittade ju hem och det var ju bra och vilket fynd du gjorde!
    Glad Påsk
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Hoppsan, så det kan gå :-) Tur att det slutade väl ändå.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Fy då, aldrig kul att gå vilse. Tur att du kom i tid till maten i alla fall ;)

    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!