måndag 3 mars 2014

Husvagnen!



Med små enkla förändringar får husvagnen en helt annan stil. Bara genom att ta bort dom ljust aprikosa gardinerna så blev det bättre tycker jag.  Eftersom symaskinen pajat så blir det svårt att klä om dynorna, därför testar jag att använda däckstolsdynorna. Ett härligt Marint intryck på en gång. Ja, jag vet att det inte är en båt....Om vi ändå är ute med vagnen så kan vi ju inte sitta vid poolen.
 
Före! Den gula kylskåpsdörren ska få en omgång färg eller självhäftande plast.
 
Efter!
 Galler ovanför kylen sattes dit. Testade en ljusslinga men den ska bort. Nya krokar åkte upp på väggen i rostfritt .
 
 
 Lite köksbänks-piff!

 

 
Vita förvaringskorgar i fusk rotting. Jag är en bit på väg, men det ska till lite mer kuddar, nytt överkast till sängen och sen så nöjer jag mig ett tag. 



2 kommentarer:

  1. Vi hade husvagn en period när barnen var små. Numera tycker inte gubben om att köra med något annat än släpkärran efter bilen, så husvagnslivet som jag tyckte var jättemysigt är nog förbi för våran del.
    Ha en bra dag och en lika fin fortsättning på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk vad lite piff kan göra.

    Har aldrig varit ute med husvagn, men mer eller mindre vuxit upp i båt, med mycket marint. Det är fint.

    Kram N

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!