tisdag 22 oktober 2013

Vågrätta värmeljus.


V som i värmeljus det blir mitt bidrag till fotoutmaningen idag.  En dag som verkligen behöver värmeljus, vilket vidrigt väder vi har, vinden viner och vattnet virvlar. 
 
Tack så mycket för värmande ord hos mig i förra inlägget. Jag fick många goda råd som jag verkligen ska ta till mig av. En ny vecka börjar närma sig mitten igen det går så fort, så fort. I dag har jag ändå hunnit med en hel del som att shoppa lite. Jag visade ju vad jag ville ha i höstgarderoben här. Tyvärr så hade dom inte den rosa polotröjan i min storlek,  men en rutig kjol och den vinröda toppen fick jag med mig hem. 
Inte mössan!
Sedan har jag tränat lite och tagit hand om tvätten. Jag fixade även en riktigt god thaimiddag med hjälp av lite halvfabrikat. Jag har det vansinnigt bra ändå. I bland kan en ledig eftermiddag göra susen. 
Kolla fler bidrag i fotoutmaningen här & här.



4 kommentarer:

  1. Värmeljus! Vilket bra V! Det är ju verkligen något som går åt under de här mörka månaderna!
    Jag har tittat både på kjolen och tröjan i butiken, men jag har en storlek som de bara verkar ta hem ett exemplar av för den är nästan alltid slut!
    Fin färg på både tröjan och kjolen!
    kram M.E

    SvaraRadera
  2. *hihi* så många bra v! Värmeljus går det många i vårt hem också ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. Så fin ljusstake, och mysiga höstkläder :) Så många fina inlägg du gjort medan jag målat!

    Tack snälla Pia! Åh, hoppas att hösten är snäll mot dig då. Ha det bäst <3 Jennie

    SvaraRadera
  4. Åh vilka snygg inköp!!!! =) Gillar!
    Det gick bra idag, tycker jag, vad Minstingen tyckte vet jag inte riktigt ;)
    Kram fina vän!!!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!