tisdag 10 september 2013

Party med inredning i fokus.

 

Dagen som började tidigt på jobbet, dagen som innehöll en sorts anställningsintervju, dagen som satte griller i huvet på mig och dagen som slutade i en  underbar kväll. Mina gäster var och är helt underbara människor och så väldigt kul att träffas. Huset dukades upp med jättefina saker som min fina och rara kollega säljer. Tänk att hon kom hem och placerade ut sina vackra saker hemma hos mig och att allt helt plötsligt fick en annan vy.
 
 En orientalisk touch i spisvrån,  snyggt tycker jag.
 
Eller trärent och Peace. Stort hjärta där.
 
Min köksö blev helt Paisley stylad, Wooow..  vad jag gillar det mönstret. Supersnygga muggar i keramik. Åh vill ha allt!
 
Sedan mitt köp, ett set om tre ljuvliga ljusstakar ni får en liten sneak peek på dom. Visar bättre sen när jag fått hem dom.
 
Ja det var väl allt.
Kraaaam!



2 kommentarer:

  1. Mmmm så snyggt!
    På torsdag är det min tur!!! =)
    Hoppas det gick bra i eftermiddags! Eller hoppas inte egentligen... ;) Fniss.... du fattar ;) :)
    Kram, kram!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Va härligt att dagen slutade så fint :) Verkligen vackra saker - älskar peacekransen!

    Tack! Icas kakor är ju också supergoda :)

    Ha en fin onsdag rara Pia <3 Jennie

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!