tisdag 23 april 2013

Alltid på väg mot en ny dag...

 
 
I dag känns allt mycket bättre. Några extra timmars sömn, gjorde susen. Vaknade pigg och utvilad i morse. Startade med en skön simtur och en varm bastu innan jobbet. På jobbet var det dags att kora en vinnare i vår stegtävling. Roligt att kunna dela ut ett fint pris för bra prestation. 
 Möte på kvällen i en kulturförening som jag är med i, sen en snabbis till föräldrarna för att kolla tapeterna som kommit på plats, (utan mig, jag sov ju sött igår) nu äntligen hemma igen.
 
Jag har ställt fram kikaren på byrån. Inte bara för att den passar bra där, utan för att vara beredd om det dyker upp något spännande där ute i vida världen..... Något som jag behöver titta lite närmare på. Jag är bara sån, nyfiken på livet och alltid på väg mot en ny dag.

1 kommentar:

  1. Kikaren ligger permanent i vår bil...som sagt...alltid finns det något fint där utanför i naturen att kika på...hihih

    Ha det gott i våren vännen
    Kram Lollo♥

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!