måndag 15 oktober 2012

(o) Korkad termos.


Nu har min termos kommit och snacka om att jag blev besviken. Den var större än jag tänkt mig vilket jag så klart kunde ha läst mig till. Den kan omöjligt följa med ut eftersom den läcker och håller inte värmen heller. BRA KÖP? Nej jag tror inte det va.

Om man nu häller upp varm dryck i den här lilla muggen så bränner man sig på händerna, vantar på är det som gäller. Termosen funkar kanske mer som en flaska eller karaff som man ställer på bordet.

 Nu tycker jag fortfarande att den är rysligt söt och jag har mailat företaget som får svara lite på några frågor. Sedan får jag se hur jag gör, kanske jag lämnar tillbaks den. 
 Här kan du läsa inlägget som handlar om termosen.

5 kommentarer:

  1. Vad tråkigt när det inte riktigt blir som man har tänkt sig. Hoppas att det ordnar sig till det bästa.

    Önskar dig en trevlig start på veckan.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Pia, behåll den...den är så söt! Kan du inte ha den till prydnad?
    Hoppas att allt är väl med dig!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  3. Visst borde det finnas en kork tycker jag också. Det var en konstig termos. Men söt. De kanske glömde att skicka med den. Spännande att se vad du får för svar från Jotex!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Klart det måste finnas en kork annars är det ju korkat hihi. Jättesöt är den! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Så trist det är när något inte motsvarar de förväntningar man har. Men söt är den i alla fall :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!