söndag 27 maj 2012

Mammornas dag idag!

  Idag är det ju Mors dag och det firas väl på en masssa olika sätt kan jag tro. Kaffe och tårta, middag hos mormor eller farmor ja eller inte alls. Alla har ju inte ens en mamma att fira.
Trädgård - HJÄRTKRANS I HÖNSNÄT 35CM ÖPPNINGSBAR
Jag ska åka ner till min lilla mamma som ramlade i fredags och skar upp sin högra hand, två senor gick av och det fick sys ihop. Stackars henne usch vad ont det måste ha gjort. Jag ska åka ner och fira henne med en present. Nu kan hon inte göra mycket själv på ett tag. Så vi får hjälpas åt, pappa och vi systrar.

Gårdsloppis?
Nix det är äntligen dax för flytt, mellansonen lämnar boet.
 Mamma Pia ler. Fy vilken elak mamma tänker ni kanske men, Nej barnen ska inte bo hemma när de är vuxna tycker jag. Om inte det finns särskilda skäl förståss.


Han ser ganska så glad ut
han med.
Tycker det va en bra dag att börja flytta på.
Nästa helg ska vi hjälpas åt att flytta klart.
Ha en bra mors dag alla
mammor där ute.



4 kommentarer:

  1. Önskar dig det samma!!!!
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Grattis på din dag! Ta hand om din stackars mamma nu och pussa på sonen:) kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Ha en fin dag, själv ska jag baka tårta, grilla och plocka blommor för killarna drog på fotboll! Så jag firar mig själv. Och mamma, i eftermiddag!
    Du får ge Leffe en puss från mig ;-) för den snälla kommentaren!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt bra dag! Så förståndigt du tänker om det där om när barnen lämnar boet....
    Kram på dig och var rädd om dig!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!