söndag 29 januari 2012

Kristallklart!




Jag älskar att åka skidor.
När solen skiner och det gnistrar i den vita snön så är det
ljuvligt och bara så underbart.
Allt ser ut som kristaller.

Kan erkänna att det gick lite trögt för
 lite ringrostig är man allt.
Mina gamla skidor och pjäxor hänger med och inte är man som
Charlotte Kalla precis.
Det spelar ingen roll för det är
skönt och friskt.

En timme swischade jag fram över åkrarna.
 Nu ska det smaka bra med lite lunch.
Rester från gårdagens stek.

Skön söndag!

6 kommentarer:

  1. Wow vilka klara vackra vinterbilder! Måste lyfta på min Hatt och ge dig 10 poäng!
    Ha en fortsatt bra söndag.
    Kram och vink.

    SvaraRadera
  2. Åh vilka ljuvliga vinterbilder!

    Ja testa det du,. det är ju alltid kul när det ser lite "proffsigt" ut, hihi.

    Ha det fint.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Otroligt vackra vinterbilder, så det gnistrar;))

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  4. Underbara vinterbilder!
    det har ännu inte blivit någon skidåkning här, snön kom ju för några dar sen och jag är ännu alltför förkyld...vi får se om det blir av i år, men det är rätt roligt faktiskt!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!