tisdag 4 april 2017

Hår!

Det här med hår och styling. Det är inte min grej alls. Jag kan inte och det blir aldrig så som jag vill. En morgon när jag fick för mig att locka till håret lite så fastnade jag i värmeborsten med håret.
Verkligheten och önskedrömmen.


 Jag fick nästan panik och ville hämta saxen och klippa av. Håröm är jag också. Usch! Men för alla andra som gillar och kan så kommer det några bra erbjudande här.



1. Plattång HÄR /2. Värmeborste HÄR /3. Hårfön HÄR /4. Värmerullborste HÄR /5. Locktång HÄR /6. Vågtång HÄR /7. Krustång HÄR
Om det inte fungerar så klicka här

Inlägget innehåller affiliatelänkar

Ha en bra dag!




2 kommentarer:

  1. Ha ha ha ja om man hade något att locka ja! Tunt, ljust och fint, ja RAKT också...men det finns lite roliga "locksaker" att ta till. Fina erbjudanden och bra tips igen Pia.
    Ha en glad tisdag!
    Titti

    SvaraRadera
  2. Jag är dålig på att styla håret på vardagarna. Men ska vi bort eller på festligheter använder jag mina värmespolar som jag gillar.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!