fredag 10 februari 2017

Inplastat


Här ligger det saker i plast och bara väntar på att få komma ut ur förpackningen. Men det får allt vänta ett tag till. Jo jag skulle med glädja slita upp och fixa till men...

Jag väntar ju på soffan, den som jag drömt om i så många år. Den är på väg, ska landa här om ca. två veckor. Och om två veckor så fyller tonåringen 20 år. Vart tog åren vägen? Nu råkar det vara så att vi ska till storstan och se på Magnus Uggla och då tyckte han som ska fylla år att det var ju jättebra. Ja för då kan han ha sin 20 års fest med kompisarna i fred.

 Åhh jag har ju erfarenheter av sådana fester och kanske det är bäst att låta soffan vara inplastad den också ett tag till. Den kan stå i garaget och vänta tills festen är över. För säkerhets skull. 
🍸🍷🍸🍷🍸🍷
Jag skulle ju bli skogstokig om någon råkade spilla på den. Mycket bättre med sommarfödelsedagar då man kan ha fester utomhus. Jag kan ju inte heller säga Nopp det blir ingen fest för man måste ju lita på att det går städat och hyfsat till.
(det gör det ju alltid på 20 års fester har jag hört fniss!)

Dom här kuddfodralen har jag handlat hos Malin. Hon har rea så kika in. Överdragen till fåtöljerna kommer från IKEA. Snart så ska det bli så fint hos oss, snart. Ni vet den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Pia Gustafsson

4 kommentarer:

  1. Åh, det kommer bli jättefint hos er! Vilket tyg valde du på soffan? (ja, jag har beställt... men inte skrivit det på bloggen än...fniss... får min i början av april) Jag ska också köpa ljusa överdrag, till just de där fåtöljerna ... ;) ;) Kuddfodralen ser jättefina ut! Sa kika in hos Malin. Ja låt soffan stå i garaget, för säkerhets skull!!!!! ;) =)
    Åh, ska ni på Magnus Uggla? Så kul, jag skulle ju också kolla upp vad det var för något... det var P som nämnde att han hade någon show, nämligen. Men det är väl slutsålt nu, kanske?
    Ha en fin fredag!
    Kram/maria

    SvaraRadera
  2. Klart man måste lita på sina gullungar. Blir superfint när soffan kommer.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Galet snyggt det kommer att bli, verkligen! Skulle nog låta allt vara inplastat... tills festen är över!!!
    Ifall att... ;);)
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Snyggt. Två veckor är lång tid att vänta när det är något kul man vänta på. Men håll godingarna inplastade :) Kram Anette

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!