tisdag 25 oktober 2016

Stickad klänning


Vi ska till Sundsvall, han och jag till helgen. En inbokad resa och så kom jag på att jag inte har någonting att klä på mig. Tomt i garderoben! Malen har gått bärsärka liksom Ha Ha! Visst är det hemskt. Jag hittade den här stickade klänningen och föll pladask. Hoppas att den hinner komma för annars blir det ju katastrof.

Enligt säljaren skulle det passa bra med detta till.

Svart Mc känga och en frän push-up Bh.
Jo man tackar.. fast visst skulle det vara läckert. Nä jag törs inte. 
Pia Gustafsson

3 kommentarer:

  1. Klart du törs! Herrejösses vad hot du skulle vara.. Go for it!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jamen haaaaallååååå såååååklaaaart du törs!!! Tänk såååå cooolt och maken skulle ju gå bananas och dregla över
    sin supetheta fru ju.....;) Hihi...
    Mysigt med en roadtripp och mysigt med kvalitétstid med tonåringen...sånt kan man leva länge på..;)
    Hoppas ni har mysigt och att du inte måste åka hem direkt.
    Vi Har inte heller nån optimal plats att vinterförvara blommor på....måste försöka få till det i förrådet...
    Kraaam Katarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!