måndag 22 augusti 2016

Planer och nytt blått tänk.

När jag var på AW fika hos min fina vän Victoria så fick jag idéer om soff piff. Jag är ju rätt less på vår bruna divansoffa som sagt. Hon har lagt fina quiltade plädar på sina soffor och så tänkte jag, varför inte liksom. Sagt och gjort fast efter ett test med ett gammalt indiskt överkast...

 så klickade jag hem detta från Ellos.  Passade på att utnyttja en rabatt också till nya gardiner. 

Man vill ju boa in sig och mysa till det lite nu när hösten är i antågande. Jahaja då har man snöat inne på isblått eller blågrå eller grönblå, jag har verkligen ingen aning om vad det heter man jag tokgillar. 
Ellos Home Kanallängd Deborah 2-pack
Påminner mig av hav, alger, hav och hav.. Ha Ha! Ja så till den milda grad att vi bestämde oss för att tillbringa helgen därute vid Östersjökusten. Bland salta stänk, lugna vågor och en sagolik augustikväll under stjärnorna. Vi tar lilla husvagnen och myser och vet ni, jag ska bädda i blåa toner. Ta med den lilla turkosa grillen 

och njuta av sommarens sista ...jaaa det ska jag.

2 kommentarer:

  1. Ibland kan lite göra så mycket. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jag har också blivit så förtjust i blått, något som jag aldrig varit förut, konstigt det där hur man kan ändra sig!;)

    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!