söndag 10 april 2016

Om man vill veta...



..lite saker om mig så kan man fortsätta läsa.Inga märkvärdigheter eller större nyheter kan jag tro. Jag har blivit utmanad av Katarina från Sallys Hus så jag antar den utmaningen här och nu.


Vilken är din favoritglass?
Jag är verkligen ingen glassoman men om jag ska äta glass så får det gärna bli en solero.
Vad skulle du göra om du vann en miljon, även om du lever i ditt drömliv?
Jag skulle betala av några skulder och renovera i huset. Ge lite till mina barn så klart.
Vilken är utan tvekan din bästa tv-serie?
Bron.

Hur hanterar du en situation om du är i ett stort rum med massa folk och du ingen känner – då det förväntas att man ska vara social ex på en fest/kalas/jobbfest osv?
Jag brukar vara den som människor vänder sig till, så jag babblar väl på som vanligt.



Vad är du nöjdast med med dig själv och varför?
Svår fråga, jag är inte så nöjd med mig själv tyvärr. Men kanske är det att jag är snäll och generös. Det skadar inte i alla fall. Sen gillar jag att jag är nyfiken och vill lära mig nya saker.

Hur länge har du och din man/sambo varit ett par?



Om du hamnar i ett bråk, hur hanterar du det,
 är du den som tar fighten eller som tar emot? 
Jag tar fighten om jag anser att det är värt det.


Vad dras du till för bloggar, vad är viktigt på en blogg,
 vad ska finnas med anser du? 
Jag gillar inredning, hälsa och trädgård. Det viktigaste är tycker jag att det känns äkta och roligt på något vis.
Vem är bästa programledaren anser du på tv?, varför? Pass!
Har du träffat någon kändis och pratat med
 & i vilken situation var det då i så fall?
Det beror på vad man menar med kändis. Jag har pratat med Jan Guillou,försökte sälja en bingolott till honom. Har haft Sveriges dåvarande försvarsminister som kund på gymmet.Har ätit middag tillsammans med Georg Åby Eriksson(förbundskapten i svenska fotbollslandslaget1970-79) Sen är det ju det där med att jag bor i Knutby. Om man räknar med mördare som kändis så har jag pratat med en sådan.  
Vilken är den roligaste sporten att utföra eller se på? 
Titta på är absolut ishockey och utföra... ja det är mycket som är roligt, badminton, klättring, step/styrka, spinning, dans. 
Ja det var det. Jag skickar inte detta vidare till någon speciell men om någon känner att det där var ju kul så varsågod. 

1 kommentar:

  1. Hmmmm, intressant :-) Alltid kul att lära känna en person genom lite udda, kluriga frågor.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!