torsdag 10 mars 2016

String!

Jag ska erkänna en sak, jag hade en Stringhylla.nu som jag bara skänkte bort till en pensionärsförening. Om jag ångrar det? Jo det kan jag lova det var teakhyllor eller kanske valnöt och svarta konsoler. 
Stringhylla pocket valnöt-svart
Jag hade den i mitt rum som flicka när jag bodde hemma. Jag tycker att det är en fiffig lösning och så himla smart att man kan bygga lite som man vill. Tex. på kontoret. Ja i vardagsrummet också eller i barnens rum. De passar vare sig man är liten eller tonåring tycker jag.  Det där med väggfasta hyllor är praktiskt. Lätt att städa vilket jag prioriterar. Det ska gå lätt och snabbt. Nu finns den ju i många olika utföranden och färger. Kolla in vad läckert med den rosa .
String Pocket hylla, rosa i gruppen Möbler / Förvaring / Stringhylla hos RUM21.se (101527)
stringhylla.nu
Den vita tror jag att jag hade valt om jag skulle köpa en. Jag hade gärna sett den på väggen i köket. Sen är det ju en klassiker. Vi hittade en på loppis maken och jag och råkade läsa fel på prislappen. Vi missade en siffra som stod före. Kände oss lite dumma när vi upptäckte det.

995407325489408323_286756929
Har man massor av snygga skor så är det helt Ok att visa upp dem så här i en fin stringhylla. Varför inte bygga upp en walk in closet med denna smarta hylla. Gillar ni Stringhyllan?

Sponsrat inlägg

1 kommentar:

  1. Ja, stringhyllan är så fin. Vi hade oxå en när jag bodde hemma, den åkte nog till tippen.
    Vill oxå gärna ha en vit till vår övervåning.
    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!