fredag 8 januari 2016

Ljusare igen...

Hej, hej! Morran har gått och dragit något gammalt över sig. Bra va? Sen drog hon iväg, ja det tror jag i alla fall. Man vet ju aldrig riktigt med Morror. Den där andra lite mer positiva människan, hon har kastat ut granen tillsammans med Elvis. Det ni! Kan faktiskt rekommendera det, att lyssna på rock samtidigt som man städar. 


Ut åkte den medans jag sjöng för fulla muggar på we can't go on together with suspicious minds. Rutger (min dammsugare) och jag jobbade på som bara den och när allt nästan var klart så .. 


Ja då måste ju såklart hela jäkla lådan med julkulor välta och rulla ut över hela vardagsrumsgolvet. Ingen fara alls, jag bara log och plockade upp dem igen.  


Jobb idag efter lång ledighet och så är det ju helg snart igen. Tjooohoooo! Det blir bara ljusare och ljusare för varje dag som går.

6 kommentarer:

  1. Ja här drar jag också på musiken för fulla muggar när jag städar, blir lite lättare då liksom. Fin fredag till dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Även här har granen åkt ut men innan den nådde dörren han alla baren åka av så nu lär jag väl ha dem kvar till midsommar...Klart är att man ska dammsuga till fullt ös liksom köra bil (iallafall när man kör själv) Trevlig vinterhelg, här vräker snön ner, det yr och mannen är ute med snöslungan...blir nog ingen Stockholmsresa i morgon :-( Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart när man faktiskt märker att det blir lite ljusare för varje dag :-) Njuter!!
    Ha de goot. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en härlig lördag <3 Underbart med helg :) Kramen

    SvaraRadera
  5. Ja musik underlättar helt klart städningen. Och när man är hemma mycket blir det mer att städa:) skall dra i gång städning här strax. Kram pernilla

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!