torsdag 19 november 2015

Bohemian Chic


Tjingeling! Har läst och hört att det snöar lite här och var i landet. Här är det gråmulet, 2 +grader och illgröna gräsmattor. Kanske lika bra det. Skotta snö är nog inte något jag ska pyssla med på ett tag. Jag är hemma idag och vilar armen. Fick ju kortison insprutat igår och bedövning. Så först var smärtan helt borta (åh så gudomligt skönt) för att sedan komma tillbaks sju gånger värre. Aj, Aj, Aj! Det skulle vara så sa läkaren. Medans bedövning fortfarande satt i så stack jag snabbt iväg och handlade lite.

 Lite nytt nagellack minsann. Bohemian Chic heter det och fanns i flera olika nyanser. Något ska man väl få trösta sig med. Om värken kommer att försvinna helt vet jag inte men lite bättre är det, inte helt perfekt men det tar väl sin lilla tid.

Jag har också på läkarens ordination bokat tid hos en sjukgymnast så att jag inte ska få tillbaks eländet. Nämen nu blev jag rysligt sugen på lite kaffe och någon sött. Kanske Mamma är hemma och bjuder på fika.




2 kommentarer:

  1. Åhh sicket elände, hoppas att det släpper snabbt. De där inflammationerna är inte att leka med.
    Kul att unna sig lite bling ;-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Usch så tråkigt, hoppas det blir bättre snart.
    Snygga nagellack
    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!