lördag 10 oktober 2015

Då kör vi..

Gooood morgon! Kviddevitt! Japp glad som en lärka är jag, pigg som en mört och kanske stark som en oxe.
 
Närå jag ska inte ut och åka, utan det är tapetserardag idag. Nu ska den där randiga tapeten upp, fondväggen ska förnyas, så småningom sovrummet i sin helhet.
 
 Fast först.. riva ner det gamla och göra ett bra underarbete. Bara att hoppa ur pyjamasen (jarå, jag ska klä på mig annat först, fniss!) och så kör vi, eller jag. Maken brukar tycka att jag fixar det så bra själv, bara att ropa om det behövs. Vi är som vanligt överrens.
❤❤❤ 
 

6 kommentarer:

  1. Lycka till... kommer att bli jättefint!

    Ha en rolig helg!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Vad spännande :-)
    Hos oss ä det tvärtom, maken fixar och hjälper till det det gör minst skada ;-) Den här helgen är det lister mot golvdraget som gäller :o
    Lycka till och ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Kommer bli kanon! Lycka till idag :)

    Kramar aka

    SvaraRadera
  4. Halloj, guuud vad kul med tapetsering, vill också men här håller mannen på att plöja det sista fältet och jag försöker plocka in ALLA pellisar ifall det blir frost snart. Har läst igen en massa som jag missat på denna bloggen, jag hänger inte riktigt med sen du bytte från den andra som jag har på min sida....Har du fått några fröer på dina svarta petunior???? det har tyvärr inte jag men de blommar fortfarande fint! Kul. Ser med spänning fram emot att få se nya tapeten på plats! Ha en mysig helg! Kramar Lotta

    SvaraRadera
  5. Fint! Ja, då har vi ungefär samma helgprojekt du och jag, jag målar idag och i morgon blir det tapet! Jag får också fixa det här med tapeter själv, eller då villl jag helst vara själv, utan någon som lägger sig i...;)

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Spännande att se resultatet! Kram Stina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!