torsdag 10 september 2015

Torsdag på gång.

Hej och hå vad det går undan. Tyckte att det nyss var torsdag och jag skulle ge mig iväg på minisemester. Ja Ja! Nu är det i alla fall torsdag igen. Min långa dag eller sena dag. Har dammat lite på morgonen. Inte min starka sida så det blir sällan gjort ordentligt. Fast det är härligt när man är klar. Just nu känner jag mig en aning stressad och skamfilad. Skulle behöva en totalrenovering från topp till tå. Vet inte riktigt när jag ska klämma in det bara.. Fniss! 
 
I dag ska jag träffa en f.d. kollega. Hon ska vikariera hos oss. Kul! Det gäller att plocka upp godbitarna varje dag och se det positiva med allt. Ja så gott det går i alla fall.
 

 Ha en fin dag vänner.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin skylt! Visst går tiden fort, man vill hinna så mycket men tider springer ifrån en. Men som du säger man får ju se det positiva i allt!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Visst går det fort. Ekorrhjulet snurrar fortare och fortare. Är det något man skulle vilja ha mer av så är det tid. Fast då behövs ju en massa pengar också, hm dilemma. Ha en bra helg.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Det går på tok för fort och det gäller att stanna upp och njuta.
    Fin kväll till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!