onsdag 30 september 2015

Presenten.

Börjar med att tacka alla för att ni finns. Tänk vad glad jag blir och vet ni jag mår redan liiite bättre. Fick ta ett snack med farbror doktorn, så nu har jag fått lite lindring. Kraaam på er alla. Minns ni att jag fick en present när vi var ute på äventyr maken och jag? Jo men visst. Detta fina halssmycke i glas. Gillar det jättemycket dels för färgen skull och det transparanta, men mest för att det är lite ovanligt. Hänger inte på alla liksom.
 Hade ju tänkt visa det på men läget är inte selfies om ni fattar. Det gör sig inte tillsammans med mjukisbrallor och en gammal urtvättad T-shirt. Om jag mår hyfsat på lördag så är vi bjudna på skaldjursfest. Då ska jag ha det på mig. Nu ska jag krypa ner under filten och kolla in vardagspuls.
 

3 kommentarer:

  1. Jag är inte sjuk, men sitter här ändå med mjukisbrallor och urtvättat t-shirt..;)

    Hoppas du kryar på dig snart, så du orkar med festligheterna på lördag!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Visst är det något speciellt med handgjort glas, speciellt i smycken. Som du säger, det är ju ingen dussinvara heller, vilket gör det ännu vackrare.
    Hoppas du kryar på dig ordentligt så att du orkar med skaldjursfesten. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Hoppas du snart blir bättre vännen och kan gå på festen!

    Kryakramar Malin

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!