söndag 19 juli 2015

Om medelhavsfeeling och uterum.


Ciao! Kom på att jag glömt att träna på min Italienska. Kanske det skulle hjälpa till lite, för att få känslan. 
 
Jag får verkligen inte den där riktiga sommarkänslan eller medelhavsfeelingen i år.
 
Vi gjorde ändå vårt bästa och åt lite medelhavsmat Papoutsakia vid poolen igår kväll. Jättegott! Jodå solen visade sig faktiskt en stund men sen så är det ju en himla tur att man har det där uterummet.
 
 
Där kan man ju hänga och vara även fast det regnar och/eller är kallt. 
 
Nehej, nu ska jag ta och sätta fart. Det ska bäras ut lite mer prylar till min lilla bod. Kanske man kunde få ihop en slant,  och ta en sista minuten. Fniss! Arrivederci!


3 kommentarer:

  1. Ja, det ser i alla fall väldigt mysigt och somrigt ut, i ert uterum och poolen där i bakgrunden!

    Soliga hälsningar Gunilla :)

    SvaraRadera
  2. Man få verkligen passa på att sitta ute när solen tittar fram. Tyvärr är ju vår terrass rutten, så vi får snällt sitta inne när det inte går att sitta ute.
    Lycka till med din lilla bod.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Mysigt i ert uterum! Vi får hoppas på mer sol så sommarkänslan kommer tillbaka. Kram Suss

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!