onsdag 24 juni 2015

I ett garage!



Hej! Hej! Hej!
Tänk vilka fyndiga människor det finns va? På en promenad i Dalarna så hittade vi detta roliga stället.
 
 Jag måste säga att jag tokgillar den här skyltningen eller vad man nu säger. Läckert!
 
 Härliga kontraster som passar väldans bra ihop om man frågar mig.
 
 
 
 
Man blir liksom lite smått överraskad när man går där mitt ute på landsbygden bland tjurar och traktorer. 
 
 Vi passade på att mysa ordentligt för solen sken och termometern visade 28 grader.
 
Så som det sig bör, en svensk högsommardag mitt ute i landet lagom.
 



6 kommentarer:

  1. Så mycket kul ni sett! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så häftigt....Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Såååå mysigt!!! Såna ställen gillar vi!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Vilket kul ställe och sommaren verkar ju vara där också.
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Så häftigt garage ;) men den värmen, kan du hittat den i i vårt avlånga land? Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Kul med överraskningar mitt i spenaten;) Min svärson bilreparatören har en firma som heter Roys Garage! Så visst finns det fyndigt folk... speciellt i Dalarna, hihi!!

    Ha en fortsatt fin semester nu.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!