fredag 8 maj 2015

Tacos med räkor.



Jag testade att byta ut köttfärsen eller i mitt fall Quorn mot räkor på "fredagstacosen" för ett tag sedan. Ja inte för att vi äter tacos alltid på fredagar även om tonåringen skulle önska det. Nu blev det en ny favorit hos mig.  Fast jag skulle ju kunna äta räkor varje dag och avokado med för den delen så det så.
 
 Har ni testat räkor till tacoskalen eller i det här fallet tubes? Fast i kväll blev det lax med fetaost, soltorkade tomater, oliver och crème fraiche. Inte så tokigt det heller.
 

7 kommentarer:

  1. Ja jag snöar lätt in i olika saker att äta och just nu är det räkor, avocado, parmesan, oliver och soltorkade tomater och jag äter MÄNGDER av det, kanske inte ihop men jag längtar hela tiden efter något av dessa!
    Märkligt...ibland är det vingummi och popcorn hi hi!
    Måste vara åldern Pia!!!!!
    Kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Det där med lax lät väldigt gott! (tål inte räkor men det lät gott det med) Ha en fin fredagskväll! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilken spännande kombo.... Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Men gud så fräscht och gott det ser ut! Tack för tips!
    Kram och trevlig helg vännen!
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Det såg ju gott ut! Jag älskar räkor! Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Nej, det har jag aldrig testat, hm, får se om man vågar prova någon gång! ;)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Håller med Maria ovan, ser superfräscht ut! Och nu fick jag lite tips, behöver ju inte vara köttfärs till tacos jämt, finns ju andra alternativ! Och så fin du är i dina kläder i inlägg nedan Pia, redo för sommar!! :)

    Helgkramar aka

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!