måndag 2 februari 2015

Om avspänt och ett boktips.

I bland så kan man välja, ibland inte. Idag så gjorde jag det som hjärtat sa.
Bild på Clipper Organic Green Tea 25 stBild på Clipper Decaf Green Tea 25 st 
via
Jag valde att besöka en vän i stället för att lägga mig på soffan och kurera rumpmuskeln. Ja, eller hela höger sida faktiskt som värkte som om kniven satt i mig. Hur som helst så skulle jag boka tid hos massör
Massagebänk 
men hon hade stängt så jag bytte besöksdag hos vännen, det var planerat till torsdag em. Nu blir det massage då istället. Vi hade en trevlig stund med både te och kaffe samt goda skratt. Jag kände att alla mina spända och onda muskler sakta men säkert slappnade av. Hemma igen så var nästan all värk borta, tro det eller ej.

Så var det boktipset också. Små goda tillbehör, sånt som förgyller tillvaron. Ungefär som en kopp te med goda vänner en snöig måndag i februari.
 

2 kommentarer:

  1. Så kul att du kom och hälsade på, Pia! Äntligen! Vad skönt att dina muskler kunde slappna av, håller tummarna att det håller sig så!
    //Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh Myllymäki har så himla goda recept! Blir nog tvungen att klicka hem några kokböcker av honom för att få lite inspiration :-)
    Onda rumpmuskler är inte kul, du har väl inte gått och fått ischias?
    Krya på dig och ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!