onsdag 10 september 2014

Sjuk shopping!


via
Jag har en ful ovana eller ska man kanske kalla det för vana. När jag är sjuk så ligger jag i sängen med laptopen. Först så bara kollar jag in reklamen om rea på ditten och datten. Sedan klickar jag hem en massa utan att riktigt fatta hur det hela gick till.  Tycker väl rysligt synd om mig själv kanske. Fniss! Som nu.. Behöver jag verkligen den här klänningen?
Jo men snart är det ju nyårsafton och den lilla svarta har man väl alltid användning för. Eller?
Ok, men träningskläder då, hallå jag har ju redan ett gäng? Tur att man kan ändra sig, fast jag tycker att linnet är snyggt. Jag får skylla på att jag hade feberyra.
 
Två kjolar och en T-shirt  för bara 310 :-Det  är väl ett bra pris ändå. Japp jag gillar!
 
I dag ska jag inte kolla reor utan bara sova och vila. Det kan bli rysligt dyrt annars.
Allt kommer Härifrån.

5 kommentarer:

  1. Krya på dig Pia!

    Kramar från Eva-Mari som har shoppat redan, utan att vara minsta sjuk:)

    SvaraRadera
  2. Jo, klicka hem från nätet, det är lätt hänt det, bara klick, klick... Men jag brukar göra direktbetalning, så känns det lite som en present när det kommer ett paket, ja vem lurar man.;)

    Krya på dig nu! Klart du skall ha den lilla svarta, det är du värd!!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Sjukt bra köp. Skönt att kunna shoppa hemma, när man inte vill/kan/orkar shoppa i stan.
    Krya på dig. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Ja, det kan bli lite farligt det där. Över huvud taget, så är det nog rätt många som dragit på sig skulder i o m nätshoppingens enkelhet... Nu tror jag ju inte du gjort det, men det finns nog de som gjort det.
    Krya på dig!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Så rolig liten knapp! Känner igen mig...klick klick. Den svarta är supersnygg. Kram Stina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!