torsdag 15 maj 2014

Rättvisst!


 

Torsdag redan! Jag ska strax dra iväg på träning. Men först dukar jag upp lite gott på en bricka tills jag kommer hem. Fniss! Det vore väl rättvist att få njuta lite sen. Nja det får nog vänta tills i morgonkväll. Ska börja jobba i gryningen. Tipsar i alla fall om detta goda rödvin som är fairtrade märkt. Lite nyttigt snacks i skålen.
 
 
Jag dukar gärna fram mina fina glas på fin bricka och använder små gulliga skålar med lock som jag hittat på loppis. Det smakar som godare då på något vis. Kika in på fabriken där finns tips om fina dukningar och annat smått och gott. 

7 kommentarer:

  1. Heja dig som tränar!! Och så klart ska du ju unna dig lite gott :) Ser riktigt smarrigt ut det där, kan du verkligen vänta till i morgon, fniss :) Tack för vintipset!

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Vilket fint tips! Det som finns i skålen passar mig bäst :) Heja dig med träningen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Bra tips, tack! Du är verkligen flitig...jag undrar när min vilja till träning ska komma hi hi...
    Önskar dig en skön kväll, sköt om dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Schysst fika du dukat upp! Jag kommer!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Tack för vintipset! Jag köper bara ekoviner men utbudet är ju lite begränsat.
    //kram

    SvaraRadera
  6. Småskålar kan man aldrig få för många av, fint!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg etikett på vinet!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!