tisdag 25 mars 2014

Vårfrudagen.

Våffeldagen, ska det bli våfflor då tro? Jag undrade på vägen hem och hade försäkerhets skull köpt med mig ett paket våffelmix. Inte min dag att laga mat så man får ta det man får. Men hörni,  Det blev räkcrepes och så våfflor med färska jordgubbar. Woow!
 
 
Synd att klaga då...
Knä och höft börjar kännas bättre, tack snälla för alla era muntra kommentarer. Det hjälper faktiskt lite och om man är ihärdig med salvor och vilja, ja då blir det resultat.  Tisdag idag, en dag som jag gillar mycket, konstigt nog.  Kan bero på att jag får sova lite längre och hinner med en massa innan jobbet. Kan bero på att det är löning i dag också. Det är ju alltid kul. Har ni fått i er den årliga våfflan idag?

3 kommentarer:

  1. Får du lön den 25:e nu? Här får jag ju vänta ett par dagar ;)
    Ingen våffla än, men det blir ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Haha tokmaja!!
    Det är ju hallonsylt... inte blåbär..;)
    men vissa av oss har minsann färska jordgubbar ser jag....håhåjaa....
    Å det där med crepes... det lät minsann inte helt fel..;)
    Jag har också fått lön i dag så jag har roat mig med att beställa på nätet... det gör jag nästan aldrig..;)
    Skönt att du börjar känna dig bättre.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Trevligt att du fick både crepes och våfflor. Här blev det ingen våffla idag. Skönt att det känns bättre.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!