lördag 11 januari 2014

Koreansk kyckling & Vaslykta.



 I kväll blir det Koreansk kyckling med mandusås. Älskar att få inspiration från Ica och dessutom från billiga veckan.

Bilden lånad från Icas hemsida

Njuter även av den lilla snö som kommit, allt blir ljusare och trevligare, fast kl. redan är sen eftermiddag så ser man bra utan att ha pannlampa.
 
Inomhus småplockar jag lite, flyttar runt på saker och myser. Några gamla ljuslyktor fick byta plats. Funkar ju superbra som vas också.
 
Tyvärr har min gamla "tre-dagars skalle"  återvänt. Jag trodde den försvunnit, men ack vad jag bedrog mig. Mycket spänningar i mitt liv just nu kanske. Ingen fara på taket, jag är ju van. Jag låtsas att den inte finns helt enkelt. Det underlättar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!