måndag 27 januari 2014

Döskallar och fin skylt.

Min helg blev väldigt seg och olustig. Mådde riktigt uselt faktiskt. 
 
Jag gjorde trots det ett litet besök på Thuns, en butik där det finns lite av varje. Var tvungen att köpa något så roligt som dammsugarpåsar. En sjal slank också ner i korgen + skylten. Annars blev det inte mycket gjort alls.
 
 
Mina puderrosa jeans har anlänt och ja, jo dom passar men kanske lite väl tighta. Det löser sig. Mindre mat mer motion så blir det perfekt fram på vårkanten. 
 
Döskallar är väl egentligen inte riktigt min grej men, vad tusan... man kan väl ändra sig. Måndag idag, en ny vecka startar och i kväll blir det Ming-kurs. Det ska bli riktigt kul.

1 kommentar:

  1. Hahaha…. nej jag tänkte just det innan jag hann läsa det, att dödskallar är väl inte din grej??? ;) :) Men ibland måste man "nytänka" lite och försöka sig på lite andra spår ;) Jag erkänner att jag har leo-mönster på både strumpbyxor och underkläder, trodde jag ALDRIG att jag skulle köpa.
    Snygga jeans! Vill också ha :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!