fredag 20 december 2013

Grått, vitt och rött.

 
Lite mera bilder från hallen blir det idag. Jag gillar kombon rött-vitt-grått på julen. Sen klämmer jag gärna till med lite guldigt också.
 
Det bruna pelarbordet åkte ut och så fick det vita glasbordet på jul stå där i stället.
 
Kuddfodralet med dalahästen åker fram till jul och så den varma men lite stickiga ullfilten i grått och vitt, den passar bra där.
 
 
Jag la på en jul duk och en liten blyg tomte hoppade upp ur jullådan i går.
 
 
Sådär, nu är jag ganska så nöjd med hallen, en hall i julens färger grått, vitt och rött.
 
Kanske det blir lite TEAL och korall färgat där i vår. Tänk vad roligt det är att pyssla och dona hemma. Att ha framtidsplaner och projekt på gång gör att jag lever upp en smula  i vintermörkret.
 



4 kommentarer:

  1. Så himla fint i din hall! Gillar färgerna! Lagom rött ;) :)
    Visst är det mysigt att fixa och dona i hemmet!
    Kram igen på dig!
    /Maria
    P.s Tack än en gång för att du tänker på mig även om du är sjuk ;) :) Det kommer bli tomt efter dig, när det är dags för dig att dra vidare :(

    SvaraRadera
  2. Så fint du har gjort - alldeles lagom.
    Själv har jag inte så mycket julpynt inomhus, men altanen och framsidan på huset har fått desto mer.
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Härliga färger och mycket julstämning! Ha en fin jul Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint du har gjort, det ser verkligen ombonat och fint ut!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!