onsdag 27 november 2013

Snabba middagen!

 


Både maken och jag har sneglat länge på denna produkt helt ovetandes om varandras tankar. Jag blev först med att bli bjuden. Väldigt gott och snabbt tillagat, jaa jag satt snällt och såg på hur det hela fortlöpte. Cirka 10 minuter tog det om man tinat laxen innan. Middagstips som jag varmt rekommenderar om man gillar fisk och Thai mat. Jag har förvisso aldrig varit i Thailand men jag tror att det smakar ungefär likadant där.
 
Här serverades rätten med fullkornsnudlar toppade med några räkor och ruccolasallad. Tror att det skulle varit gott med lite tunt skivade rädisor till också.
P.S. Jag är inte sponsrad av Abba, Kraaaam!

1 kommentar:

  1. De såserna är verkligen supergoda och smidiga! Vi har ännu inte provat den du rekommenderade, men det skall bli! pronto! :)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!